Як відремонтувати подушку безпеки пасажира: послуги та етапи ремонту

Подушки безпеки мінімізують ризик удару під час непередбачуваних ситуацій на дорозі головою чи верхньою частиною тіла об салон транспорту. Більшість водіїв, на жаль, не приділяють достатньо уваги придатності цим елементам. А результати можуть бути трагічні. 

Запам'ятайте, якщо подушки спрацювали, треба відновлювати їх в сучасному сервісному центрі Airbag Service https://airbag-service.com.ua/uk/. Не відкладайте. Ремонт недовгий, нескладний. Полягає в роботі з самими подушками, із торпедо та кермом. Також за допомоги комп'ютера перепрошивається ПЗ. Це якщо дуже стисло. А якщо цікавить, як все відбувається докладніше, читайте далі, розповімо.

Поетапний ремонт airbag пасажира

Ремонт подушки безпеки пасажира тут в сучасному сервісному центрі Airbag Service після спрацьовування — є складним процесом, що вимагає спеціалізованих знань, правильних інструментів та особливих конкретних матеріалів. Найчастіше, після спрацьовування цього пристосування, слід замінювати пошкоджені в результаті роботи компоненти, додатково проводити роботи з відновлення нормальної дії систем безпеки. Поетапно процес ремонту виглядає так:

  1. Перевіряється загалом стан системи безпеки. На першому етапі йде перевірка всіх, пов'язаних із системою безпеки компонентів на можливі пошкодження. Увага приділяється датчикам, проводці, контролерам та ін. елементам. Слід впевнитися, що на подушці безпосередньо, а також на проводах, датчиках, панелі керування немає пошкоджень механічного типа. Якщо подушка спрацювала, на те була причина. І визначати її слід ретельно, бо це може не лише із якоюсь причиною ззовні бути пов'язано, а й з іншими неполадками загалом в автосистемі. 
  2. Відключається акумулятор, система деактивується. Щоб запобігти під час здійснюваного ремонту небажаному спрацьовуванню подушок безпеки, обов'язково треба відключати акумулятор в авто. Після відключення варто зачекати, щоб система деактивувалася.
  3. Замінюються пошкоджені компоненти. В разі спрацювання подушки безпеки пасажира, варто її замінити. Чому? Тому що більшість подушок ремонту далі не підлягають. Також обов'язково й інші компоненти перевіряються. Модулі керування, датчики удару, електроз'єднання… Все це треба тримати на контролі, при необхідності замінювати.
  4. Перевіряється шлейф подушки безпеки, який з'єднує її з електросистемою авто. Найчастіше саме він є причиною проблем після спрацювання подушок, бо може бути роз'єднаний чи пошкоджений. В цих випадках варто або перепідключення здійснювати, або замінювати шлейф.
  5. Перевіряється та тестується нова подушка. Після встановлення подушки всю систему тестують за допомоги спецобладнання, перевіряється вірність роботи й окремих компонентів, й загалом системи. Потім треба переконатися, що в системі немає помилок, що підключення закріплені надійно.
  6. Перезавантажується система безпеки. Коли замінюються пошкодження, треба перезавантажувати систему безпеки. З цією метою підключається акумулятор, використовується сканер для діагностики та перевірки можливих збоїв. Сервіс по ремонту airbag водія в столиці Airbag Service працює приблизно за такою схемою.

Звичайно, здійснюються й інші необхідні роботи.

поетапний ремонт airbag пасажира

Перетяжка торпедо після спрацьовування подушки безпеки

Ремонт подушки безпеки пасажира в Києві ціна на який завжди підтримається оптимальна, робити, звичайно варто. Але окрім цього треба й за станом торпедо слідкувати. Після спрацювання її необхідно робити перетяжку та ремонт. Нерідко на обшивці виникають розриви та іншого плану пошкодження. 

Порядок дій приблизно наступний:

  • виявляються та оцінюються пошкодження торпедо, стан перевіряється на наявність розривів, подряпин, тріщин;
  • якщо є потреба в ремонті чи частковій заміні панелі чи ін.складових, торпедо спочатку демонтується, панелі декоративні знімаються, компоненти керування аудіосистемою чи клімат-контролем та ін. роз’єднуються;
  • ремонтується чи замінюється обшивка. Для цього варто використовувати чи шкіру, чи тканину, що відповідатиме оригінальному автоматеріалу. При незначних пошкодженнях ремонт можна здійснити за допомоги шпаклювання розривів та тріщин;
  • перевстановлюється торпедо. Усунені пошкодження? Відновлена обшивка? Лишається торпедо встановити на його місце, підключити до нього всі електрокомпоненти, перевірити працездатність;
  • огляд, тестування. Остаточно переконатися, що автофункції нормально працюють допоможе тестування.

ремонт подушки безпеки пасажира після спрацьовування

Не треба від нього відмовлятися. Дуже неприємно буде, якщо виявиться помилка airbag пасажира після ремонту вже під час аварійного випадку. Краще мати впевненість, що все, за необхідності, спрацює відмінно.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *